ျပဳျပင္ထားေသာ ေခမာမိဖုရားအား တရားေဟာေတာ္မူခန္း |
ေျပာင္းလဲရမွာကသဘာ၀ပါ။ ၾကိဳဆိုႀကရမွာဘဲ။ အေကာင္းကိုေျပာင္းလဲတယ္ဆိုရင္ေတ ာ့၊၀မ္းသာအားရ ၾကိဳဆိုပါတယ္။ ဒါကေခမာမိဖုရား၀တ္ေလး၊ ေဆးေရာင္လြင္လြင္၊ ေရြွရည္၀င္း၀င္း၊ ေတာက္ေျပာင္သြားလို႕ ဘုရားဖူးေတြ ၊ စိတ္ခ်မ္းသာၾကမွာပါ။ အပင္ပန္းခံ၊ လုပ္ေဆာင္ေပးၾကတဲ့၊လူၾကီးမ်ားကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတ ယ္။
တခုေလးအၾကံေပးခ်င္တာက၊ ေရွးေဟာင္းအနုပညာလက္ရာေတြကို၊မတ ုိ႔မထိဘဲ၊ ျပဴျပင္၊ ေစလိုပါတယ္။ မမွတ္မိေအာင္မေျပာင္းလဲေစခ်င္ပါ ဘူး။ ပုဂံအာနႏၵါဘုရားၾကီးလွေအာင္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္၊ ေဟာင္းႀကီးတဦး၊ ေဆးသုတ္ခိုင္းေစခဲ့အတြက္ (၁၄)ရာစု၊ ပုဂံေခတ္နံရံေဆးေရးပန္းခ်ီ၊ ပ်က္စီး၊ ခဲ့လို႕အခုပညာရွင္ေတြ၊ ခက္ခက္ခဲခဲ၊ ေဆးေတြျပန္ခြါေနရပါတယ္။ အရမ္းမွားခဲ့ပါတယ္။ ေနာင္လာေနာက္သားေတြ၊ မေလ့လာနိဳင္ေတာ့ပါဘူး။ ကန္ၾကီးဘုရားဟာသမိုင္း၀င္ဆံေတာ္ ရွင္ေစတီပါ။ အခုခ်ိန္မွာ၊ ကန္ၾကီးေစတီထက္ ပိုႀကီးတဲ့၊ ပိုခန ္းနားတဲ့ေစတီတီပါ။ ဆံေတာ္ရွင္ကိုခဏေမ့ထားပါ။ ဘယ္ေစတီကိုပိုတန္ဘုိးပိုထားၾကမယ္ ္ထင္ပါသလဲ။ ကန္ၾကီးေစတီပါ။ သမိုင္းတန္ဘိုးရွိလို႕ပါ။ ေရွးေဟာင္းလက္ရာေတြပ်က္ရင္၊ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္
ေပးေပး၊ ျပန္ျပီးအစားမရေတာ့ပါဘူး။ အခ်ိန္တခုကိုျဖတ္ခဲ့ရတဲ့၊သမိုင္ းသက္ေသ၊ သမိုင္းပုံရိပ္ေတြ၊
ရွိလို႕ပါ။ ထိမ္းသိမ္းထားေလ၊ အခိ်န္ၾကာေလအက်ဳိးမ်ားေလပါ။ အၾကိဳက္ခ်င္းမတူလို႕ပါလို႕ ဒီေနရ ာမွာဆင္ေျခမေပးေစလိုပါ။ သမိုင္းကထားခဲ့တာကို၊ ႀကိဳက္ႀကိဳက္၊ မၾကိဳက္ၾကိဳက္ထိမ္းသိမ္းဘို႕သာ၊ အဓိကတာ၀န္၊ လက္ဆင့္ကမ္းရမဲ့သမိုင္းတာ၀န္ပါ။ မျဖစ္မေနျပင္ဆင္ဘို႕လိုအပ္ရင္၊ သမိုင္းက်ြမ္းက်င္သူပညာရွင္မ်ား ထံအႀကံညဏ္ေတာင္း၊ ခံရပါမယ္။
အျပစ္မ်ားလက္ညိုးထိုး၊ေ၀ဖန္လိုေ သာဆႏၵျဖင့္ေရးသားျခင္းမဟုတ္ပါ။ ေနာင္လူၾကီးေနရာ၀င္လာၾကမဲ့ လူငယ္မ်ားကိုအၾကံ ျပဴခ်င္တာပါဘဲ။ ကန္ၾကီးဘုရားမွာ၊ တျခားျခားဘုရား၊ ေစတီမ်ားထက္ေရွးလက္ရာ မ်ားစြာက်န ္ေနေသးပါတယ္။ ဘင္လိွဳင္ဆံေတာ္ရွင္ဟာ၊ ကန္ၾကီးေစတီထက္ေစာနိဳင္ပါတယ္။
တခုေလးအၾကံေပးခ်င္တာက၊ ေရွးေဟာင္းအနုပညာလက္ရာေတြကို၊မတ
ေပးေပး၊ ျပန္ျပီးအစားမရေတာ့ပါဘူး။ အခ်ိန္တခုကိုျဖတ္ခဲ့ရတဲ့၊သမိုင္
ရွိလို႕ပါ။ ထိမ္းသိမ္းထားေလ၊ အခိ်န္ၾကာေလအက်ဳိးမ်ားေလပါ။ အၾကိဳက္ခ်င္းမတူလို႕ပါလို႕ ဒီေနရ
အျပစ္မ်ားလက္ညိုးထိုး၊ေ၀ဖန္လိုေ
ဘင္လိွဳင္ျမိဳ႕ဟာမုဒုံျမိဴႈ ထက္ပိုေစာခဲ့တာတခုတည္းကိုအေျခခံ ျပီးေျပာျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ တိတိက်က်မသိပါ။ထားပါ။ ဘင္လိွဳင္ဆံေတာ္ရွင္ေစတီေရွးဟန္ ပ်က္သြားတာႏွေျမာမိပါတယ္။ ျပင္မိလို႕ပါ။ ပညာရွင္ေတြကိုတိုင္ပင္၊ ဘို႔လိုအ ပ္ပါတယ္။ ယခုေဖၚျပပါပုံမွျခေသၤ့ႏွစ္ေကာင္ ကိုႀကည့္ပါ။ ငယ္ငယ္ကေတြ႕ခဲ့ရေသာျခေသၤ့ပုံမ်ာ း၊ မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ေရွးေဟာင္းအနုပညာမ်ားဟာေခတ္ေတြက ိုကိုယ္စားျပဳတဲ့ကိုယ္ပိုင္ဟန္အ ျမဲရွိပါ တယ္။ဟန္ကိုၾကည့္ျပီးေခတ္ကိုဆုံး ျဖတ္ႀကရပါတယ္။
ပုဂံေခတ္၊ ဟံသာ၀တီေခတ္၊ အင္း၀ေခတ္၊ ရတနာပုံေခတ္၊ ပ်ဳဟန္၊ မြန္ဟန္၊
ရွမ္းဟန္၊ စသျဖင့္ရွိတယ္။ အခိုင္မာ သက္ေသျပဘို႕ နီးစပ္ရာေရွ းေဟာင္းအနုပညာဟန္ေတြနဲ႔ခ်ိန္ထို းရပါတယ္။ ဟန္ပန္အယူဆေတြကို သုေတသနပညာရွင္ေ တြဘဲနက္နက္နဲနဲနားလည္ႀကပါတယ္။ ဟန္ေတြနားမလည္ဘဲျပင္ရင္ေတာ့ဘီးလ ူးမွန္း၊ျခေသၤမွန္းမသိျဖစ္သြားတ တ္ပါတယ္။ အခုျပင္လိုက္တဲ့ျခေသၤ့ႏွစ္ေကာင္ ဟာယေန႕ေခတ္ျခေသၤ့ဟန္ န.၀.တ ျခေသၤ့နဲ႔ေတာင္မတူပါ။ အဓိက၊ကေတာ့ ၊မျပင္သင့္တာကိုျပင္ျခင္း၊ ဟန္ကိုနားမလည္ယုံသာမဟုတ္ဘဲ၊ ကိုယ္ပိုင္ဟန္၊ ပိုင္ပိုင္နိဳင္မရွိတာကို၊ ျခေသၤ့ႏွစ္ေကာင္မတူတာက၊ သက္ေသျပေနပါတယ္။
ရဟႏၱာသိမ္ပုံေရွ႕ကျခေသၤ့ႏွစ္ေကာ င္ကိူဆက္လက္ေလ့လာႀကည့္ပါ။ (မုဒုံဆည္းလည္းသံမွာ၀င္ရွာႀကည့္ )။ နဲနဲတီးေခါက္မိလာမယ္။ တစ္ေကာင္ကျပင္ျပီးသား။တစ္ေကာင္က မူရင္းပါ။ ဘယ္ျခေသၤ့ကပိုလွ၊ပိုအဓိပၸါလ္ရွိ လဲဆိုတာ...။ သိရင္ က်ေနာ့္ကိုလက္တို႕ပါ။ ကြန္မန္႔ေရးေပးၾကပါ။
ရဟႏၱာသိမ္ပုံေရွ႕ကျခေသၤ့ႏွစ္ေကာ
ကုိ၀င္းႏုိင္ေ႒း၏ Mudonသူ Mudon သား facebook စာမ်က္ႏွာတြင္ေဖာ္ျပထားေသာhttp://www.facebook.com/groups/172706626143794/permalink/414274855320302/ ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment